Kontaktujte nás e-mailom na info@origos.sk alebo telefonicky v pracovné dni na +421 905 314 243, kde uvediete nasledovné informácie:
• číslo objednávky (hrubo vyznačené číslo na Vašej objednávke ako napr. PD00020 alebo na vystavenej faktúre),
• číslo predajného dokladu (číslo faktúry napr. FV091022),
• stručný popis závady pneumatiky alebo diskov, prípadne fotografiu.
Najneskôr do 2 pracovných dní Vám budú zaslané informácie a reklamačný protokol na Váš e-mail alebo oznámené telefonicky o ďalšom postupe a spôsobe vybavovania reklamácie.
Reklamovaný tovar je potrebné doručiť na adresu: Origos Group, s.r.o., Za školou I. 398/1, 911 05 Zamarovce kupujúceho spolu s presným popisom druhu a označením rozsahu vady, ktorý je potrebné poslať na e-mail info@origos.sk so záručným listom, resp. kópiou dokladu o zaplatení, ktorý slúži ako záručný list. Tovar zaslaný na dobierku predávajúci nepreberá. Tovar odporúčame poistiť.
O reklamácii rozhodneme ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty máte ako spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo máte právo na výmenu výrobku za nový výrobok.
O výsledku reklamácie Vás budeme informovať bezprostredne po ukončení reklamačného konania telefonicky a zároveň Vám bude prostredníctvom e-mailu, resp. doporučenou poštou doručená kópia reklamačného protokolu.